تولید کننده هودی خام با جنس و مدل دلخواه

تولیدی هودی خام

فهرست مطالب

تولید کننده هودی

تولید کننده هودی خام | تولید و عرضه انواع هودی خام با توجه به نیاز بازار و جهت تبلیغات برند برای شرکت‌ها. این مجموعه (مجموعه تولید و پخش پوشاک راژ) طبق سفارش مشتری آماده پذیرش سفارشات تولید با هر نوع پارچه و رنگی با چاپ دلخواه برای تبلیغات و جهت صادرات به تعداد بالا و تولید انواع تیشرت زنانه و مردانه، اسلش، هودی و سویشرت با هر مدل و طرح چاپ دلخواه می‌باشد.

تمام کارهای این مجموعه از نظر جنس و کیفیت دوخت تضمینی بوده و خوشبختانه توانسته‌ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

تمام کارهای این مجموعه از نظر جنس و کیفیت دوخت تضمینی بوده

تولید کننده هودی خام با کیفیت بی‌نظیر و قیمت مناسب

ما به دنبال تامین نیازهای شما هستیم تولید هودی خام با کیفیت بالا و قیمت مناسب یکی از اهداف ماست. ما از بهترین نوع پارچه‌ها و کیفیت‌های مختلف با توجه به سفارش مشتری استفاده می‌کنیم و با استفاده از فرآیندهای تولید پیشرفته، هودی‌های را تولید کرده که به نیازهای شما پاسخ می‌دهند.

هودی‌های ما دارای کیفیت بالا و طرح‌های متنوعی هستند. همچنین، ما قادر به شخصی سازی هودی‌ها بر اساس سلیقه شما هستیم. با توجه به تجربه و تخصص ما در این صنعت، تلاش می‌کنیم تا بهترین هودی‌ها را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به شما عرضه کنیم.

قیمت مناسب همواره در اولویت ماست. ما تمام تلاش خود را برای بهینه‌سازی فرآیندهای تولید و کاهش هزینه‌ها انجام می‌دهیم تا هودی خام با قیمت مناسبی به شما ارائه دهیم. هدف ما این است که شما بتوانید از هودی‌های با کیفیت بالا لذت ببرید، بدون اینکه هزینه‌های زیادی را پرداخت کنید.

تولید کننده هودی

انواع جنس پارچه و مدل هودی‌ها برای چاپ

جنس پارچه و مدل هودی‌ها

 

هودی یک نوع لباس از نوع پوشاک گرم برای فصل‌های پاییز و زمستان می‌باشد. این نوع پوشاک مانند سایر لباس‌های دیگر دارای نوع‌های مختلفی از جنس مرغوب و بی‌کیفیت است در مدل‌های چون لانگ، لش، زیپ‌دار، کلاه‌دار و بدون کلاه تولید و عرضه می‌گردد. جنس پارچه هودی‌ها بیشتر از پنبه، تدی، ملانژ و اسپان در کیفیت‌های دونخ و سه‌نخ بافته ‌می‌شود به صورت هودی جلو بسته، هودی جلو باز ( سویشرت) و تیشرت دورس در فصل پاییز و زمستان تولید و به یازار عرضه می‌گردد. پارچه دورس پنبه بهترین و با کیفیت‌ترین نوع پارچه برای تولید این نوع پوشاک می‌باشد برای پوست هنگام عرق کردن ضرری ندارد و هنگام شستشو کیفیت خود را از دست نمی‌دهد می‌توان هر طرحی را با انواع چاپ‌ها را (SCREEN، DTG و حرارتی) بر روی آن پیاده کرد.

هودی با جنس اسپان: این نوع هودی از نظر رنگ‌بندی پارچه کامل می‌باشد محدودیت رنگ‌بندی ندارد از نظر قیمت نسبت به هودی‌های دیگه بسیار ارزان‌تر است و مانند دورس‌های دیگر در بازار با کیفیت دونخ و سه‌نخ عرضه می‌گردد مناسب چاپ سابلیمیشن می‌باشد. در واقع چاپ سابلیمیشن فقط بروی پارچه‌های که از درصد پلی‌استر بالای برخوردار باشن با دوام با کیفیت است به عنوان مثال اگر این نوع چاپ‌رو بر روی هودی دونخ پنبه 100% بزنید یا چاپ خوب به خورد پارچه نمیره یا اگه چاپ رو پارچه بخوره ضعیف هست و زود پاک میشه.

هودی با جنس اسپان

هودی با جنس ملانژ: این هودی سه‌نخ ترکیبی از 50 درصد پلی‌استر و 50 درصد پنبه

می‌باشد و پارچه حالتی لطیفی دارد هنگام شستشو نه رنگ می‌دهد نه پرز می‌شود نسبت به دورس پنبه سه‌نخ قیمت آن ارزان‌تر است از نظر رنگ محدودیت دارد رنگ‌های که در بازار بیشتر موجود هست طوسی، ابری و زغالی می‌باشد.

هودی با جنس ملانژ

لیست قیمت انواع هودی‌های خام

انواع هودی‌های خام

 

همانطور که در بالا اشاره شد قیمت‌ها بستگی به کیفیت پارچه و نوع دوخت آن دارد این مجموعه بر اساس نوع جنس‌های هودی و سفارش مشتری ارزان‌ترین قیمت ممکن را در بازار ارائه می‌دهد. خوشبختانه توانسته‌ایم رضایت مشتریان خود را با توجه به نوع سفارشات و قیمت پایین نسبت به تولیدی‌های دیگر را جلب نماییم. تولید و پش پوشاک راژ تولید کننده هودی سویشرت، تیشرت و اسلش با طرح و جنس دلخواه مشتری به صورت عمده می باشد.

 

جنس                     کیفیت                 سایز                       قیمت

320000                  L..XL..XXL            دورس پنبه               سه‌نخ

270000                   L..XL..XXL            دورس پنبه                 دونخ

180000                  L..XL.XXL            دورس اسپان               سه‌نخ

220000                   L..XL..XXL           دورس ملانژ                 دونخ

230000                   L..XL..XXL            تدی(بره‌ای)                 یک‌رو

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *