تولید کننده هودی تدی با ارزان‌ترین قیمت

تولید هودی تدی

فهرست مطالب

تولید کننده هودی تدی

تولید کننده هودی تدی، سویشرت، دورس و تدی (بره‌ای) در طرح و مدل و انواع پارچه‌ها با کیفیت‌های مختلف با کمترین قیمت ممکن در بازار. همچنین مجموعه‌ی تولید و پخش پوشاک راژ آماده‌ی پذیرش و سفارش تولید انواع کارهای شرکتی ( سویشرت، هودی، تیشرت دورس، تیشرت تدی، تیشرت پنبه‌ای و تیشرت جودون آستین کوتاه یقه‌دار و یقه‌گرد، تیشرت آستین بلند یقه‌دار و یقه‌گرد یک‌رو و دورو پنبه) در طرح و مدل و رنگ با چاپ و گلدوزی به دلخواه مشتری به تعدا بالا و کیفیت کار تضمینی می‌باشیم.

تولید کننده هودی تدی، سویشرت، دورس و تدی (بره‌ای)

انواع مدل‌های هودی تدی

هودی تدی

 

هودی طرح تدی یکی از نمونه‌های جدید و شیکی هستند که تازگی‌ها مورد توجه بسیاری از خانم‌ها و آقایان از جمله جوان‌ها قرار گرفته است از پوشاک و لباس‌های جدید و پرطرفدار امسال که زیاد مورد پسند قرار گرفته است سویشرت، هودی و تیشرت دورس تدی ‌می‌باشد.

این هودی در بازار با نام‌های مختلفی از آن یاد می‌شود نام‌های مانند هودی خرسی، هودی پشمی، هودی بره‌ای و… هودی تدی دخترانه در شکل‌های مختلفی که بیشتر بر روی کلاه و آستین آن بکار برده می‌شود مانند شکل خرس، گوش‌های گوزن در رنگ‌های سیاه، سفید، قرمز، رنگ‌های روشن و تیره تولید می‌شود. هودی تدی پسرانه و مورد پسند آقایان بیشتر رنگ‌های تیره و ساده بدون طرح در مدل‌های لانگ و لش تولید ‌می‌شود که بسیار پرطرفدار می‌باشد.

این هودی در بازار با نام‌های مختلفی از آن یاد می‌شود نام‌های مانند هودی خرسی، هودی پشمی، هودی بره‌ای و...

 

تفاوت هودی تدی با دورس

 

تفاوت هودی دورس با تدی

دورس یک نوع پارچه‌ی نخی است که با الیاف پنبه بافته می‌شود و در مقایسه با پارچه‌های دیگر مقاوم و ضخیم‌تر بوده و در دو نوع‌ دونخ و سه‌نخ می‌باشد که برای دوخت و تولید پوشاک‌های گرم پاییزه و زمستانه بکار برده می‌شود.

و تدی یک پارچه کرکی مانند و بسیار لطیف و نرم در عین حال گرم، پارچه‌ای که مناسب دوخت انواع مانتو، کت، هودی و پالتو برای فصل سرما می‌باشد. الیاف این نوع پارچه حالتی مانند لانه زنبوری دارد که به هم متصل شده و دارای الیافی باز است. در مورد پارچه تدی، دورس و پارچه ببعی در مقالات بعدی توضیحات لازم را به صورت تخصصی درج خواهیم کرد. مجموعه تولید و پخش پوشاک راژ بزرگترین تولید کننده هودی تدی در تهران و هچنین تولید کننده‌ی انواع هودی خام با مدل و جنس دلخواه مشتری و آماده قبول سفارشات تولید هودی با چاپ لوگو برای شرکت و سازمان‌ها نیز می‌باشد.

و تدی یک پارچه کرکی مانند و بسیار لطیف و نرم در عین حال گرم، پارچه‌ای که مناسب دوخت انواع مانتو، کت، هودی و پالتو برای فصل سرما می‌باشد.

لیست قیمت انواع هودی دورس و تدی زنانه

لیست قیمت انواع هودی

 

قیمت هودی‌ها بستگی به نوع جنس، سایز و کیفیت دوخت آن دارد.

به عنوان مثال دورس سه‌نخ پنبه نسبت به دورس دونخ پنبه ضخیم‌تر و گرمایی بیشتری دارد و سایزها چه بزرگ‌تر و نوع چاپ آن با کیفیت باشد گران‌تر است. قیمت برای هودی‌های تدی هم مانند هودی‌های دورس بستگی به ضخامت آن، پارچه و کیفیت دوخت دارد.

 

جنس                     کیفیت                 سایز                       قیمت

220000                  L..XL..XXL            دورس پنبه               سه‌نخ

180000                   L..XL..XXL            دورس پنبه                 دونخ

110000                   L..XL.XXL            دورس اسپان               سه‌نخ

110000                   L..XL..XXL           دورس ملانژ                 سه‌نخ

115000                   L..XL..XXL            تدی(بره‌ای)                 یک‌رو

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *