فروش تیشرت زنانه اسپرت جدید

تیشرت زنانه اسپرت

فهرست مطالب

امروزه تیشرت زنانه اسپرت جدید در بازار خرید و فروش بسیار گسترده ای دارد همچنین افراد زیادی هستند که به جای آب های آستین دار از تیشرت و بلوز نازک استفاده می کنند همچنین به صورت تکی و جین از شرکت ها و تولیدی ها به سطح شهر و مغازه های معتبر عرضه می شود و در کنار همه این موارد مشتریان بسیار زیادی هم دارد.

تیشرت زنانه اسپرت جدید در بازار

 

مشخصات و جنس تیشرت دخترانه جدید

تیشرت دخترانه از نظر رنگ، شکل، طراحی، دوخت، جنس نسبت به یک دیگر تفاوت هایی دارد تیشرت معمولاً آستین آنها به صورت نیمه و کوتاه است ور بیشتر فصل های گرم تابستان و بهار استفاده می شود چرا که این فصل ها به دلیل هوای گرم و خورشید داغ تابستان بهتر است برای جلوگیری از گرمازدگی از تیشرت و لباس های خنک استفاده کنید.

تیشرت های زنانه و دخترانه از نظر رنگ معمولاً در همه رنگ ها دوخته می شود ولی به دلیل اینکه تیشرت های زنانه و دخترانه است در رنگ های روشن مثل صورتی، قرمز، سبز، آبی، زرد بیشتر دوخته می شود و البته از رنگ های فانتزی، فسفری و معمولی هم برای دوخت استفاده می شود.

البته این تیشرت های زنانه از نظر طراحی رویه و مدل آن از طرح های دخترانه و زنانه استفاده می شود و از تزئینات رویه گل و غیره استفاده می شود و همین باعث زیبایی بهتر می‌شود. از نظر دوخت بشتر دوخت آن ساده یا چیت دار و حالت دار که قسمت های برآمدگی زیبا تر و خوش استیل تر دیده شود.

در کنار همه مشخصات تیشرت دخترانه از نظر جنس هم تفاوت های دارد زیرا با توجه به فصل های استفاده شده از تیشرت مثل تابستان و بهار که هوا گرم و مرطوب است بهتر است تیشرت با پارچه حریر و نخی نازک باشد تا هوای خنک به بدن بروز کند تا افراد احساس گرما نکند. از نظر سایز هم به دلیل جنس پارچه که کشسانی آن زیاد است معمولاً به صورت فری سایز دوخته می شود.

جنس تیشرت دخترانه جدید

مرکز پخش تیشرت زنانه اسپرت

در کنار همه ویژگی ها و مشخصات بارز تیشرت های زنانه برای خرید این نمونه تیشرت های زیبا و خوش دوخت اگر فروشنده هستید می توانید با مراجعه به مرکز پخش تیشرت و شرکت های تولیدی محصول خود را به صورت بسته بندی و عمده خریداری کنید.

فروش تیشرت زنانه معمولاً در مراکز خرید مثل مرکز فروش پوشاک زنانه، فروشگاه لباس و غیره مراجعه کنید و به صورت تکی و با سلیقه خود تیشرت مورد نظر را پسند و خریداری کنید همچنین قیمت آن به نسبت لباس های زمستانی قسمت مناسب تر و بهتری دارد و شما می توانید با خیال راحت خرید خود را تکمیل کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *