فروشنده تیشرت زنانه نخی سایز بزرگ

تیشرت زنانه نخی

فهرست مطالب

تیشرت زنانه نخی یکی از محصولات بسیار با کیفیت بوده که نمایندگی فروش این محصول با عرضه آن به صورت عمده که به صورت مستقیم میباشد توانسته رضایت مشتریان را به خود جذب کند مخصوصاً اینکه قیمت آن به صورت تولیدی حساب می گردد.

قیمت تیشرت زنانه نخی بسیار مناسب بوده و مشتریان عزیز می توانند جهت خرید این محصول قیمت آن بسیار عالی می باشد به آدرس اینترنتی ما مراجعه نموده و آن را در کمترین زمان و به صورت عمده خریداری نمایند که بسیار برای آنان به صرفه می باشد.

قیمت تیشرت زنانه نخی

 

جنس پارچه تیشرت های جدید و شیک

تیشرت های نخی علاوه بر مرغوبیت های بسیار خوبی که دارند در انواع طرح ها و رنگ ها تولید شده اند تا سلایق خانم ها را در بر بگیرد که این طرح ها از قبیل تیشرت های کوتاه و بلند، یقه دار بدون یقه، آستین کوتاه و بلند و بدون آستین و دیگر طرح های که این شکل ظاهری آنها میباشد تولید شده‌اند.

همچنین این تیشرت ها در رنگ های بسیار متنوع تولید شده‌اند که این رنگها با شستشوی فراوان از بین نمی رود همچنین جنس تیشرت به گونه ای است که با استفاده های طولانی و شستشوی آن با انواع مواد شوینده هیچگونه تغییری در ظاهر آن به وجود نمی آورد که یکی از مزیت‌های بسیار خوب این محصول می باشد.

تی شرت های زنانه برای راحتی هرچه بیشتر خانه ها در منزل تولید شده اند به همین دلیل باید ویژگی‌های یک تیشرت راحت و بادوام را داشته باشد. اما در اینجا می‌خواهیم به برخی از نمونه‌های جنس مرغوب آن اشاره کرده تا شما با خیال راحت این تیشرت های مرغوب را خریداری و استفاده نمایید.

یکی از جنس های مرغوب تیشرت زنانه نوع نخی آن می باشد که بیشتر در تابستان استفاده شده که این به دلیل استفاده آن در دمای بالای تابستان می‌باشد که باعث شده بدن در آن عرق نکند.

برخی از نمونه های این تیشرت ها از نخهای پلی استر تولید می شود که این تی شرت ها کشی می باشد و بیشتر در فصل زمستان استفاده می‌شود تا بدن را از سرما حفظ کند.

و برخی از نمونه های این تیشرت ها از نخ های پشمی و ابریشمی تولید می شوند که تمام ویژگی های یک تی شرت با کیفیت را دارا می باشد.

جنس پارچه تیشرت های جدید و شیک

خرید انواع مدل تیشرت زنانه نخی خانگی

خرید تیشرت زنانه دغدغه بسیاری از خانم های خانه دار بوده و عرضه کننده این محصول توانسته با عرضه تیشرت های نخی که طرح های آن بسیار زیبا و کیفیت آن بسیار عالی می باشند توانسته رضایت مشتریان خود را جذب کند مخصوصاً اینکه این محصول به صورت عمده عرضه می گردد. فروشنده تیشرت زنانه را در این سایت مشاهده کنید.

کیفیت بسیار بالا در تولید و بسته بندی بسیار ویژه و ارسال آن در کمترین زمان با قیمت مناسب باعث شده تا مشتریان از کشورهایی مانند: عراق، کشورهای حاشیه خلیج‌فارس، ارمنستان و پاکستان خریداران اصلی این تیشرت ها باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *