خرید تیشرت دورس مردانه آستین بلند با قیمت ارزان

تیشرت دورس مردانه

فهرست مطالب

تولیدی تیشرت دورس مردانه راژ ارائه دهنده‌ی تیشرت‌های با کیفیت برای آقایان می‌باشد. با استفاده از جنس با کیفیت و طراحی‌های متنوع، تیم ما تضمین می‌کند که تیشرت‌های دورس شما در طول زمان و شست‌و‌شو همچنان زیبا و مقاوم باشند. این تولیدی با استفاده از فناوری پیشرفته و فرآیندهای تولید منظم و دقیق، تلاش می‌کند تا ارائه‌ی بهترین تیشرت‌ها را به مشتریان عزیز فراهم کند. از طراحی‌های ساده تا الگوهای جذاب و رنگارنگ، ما تمام سلیقه‌ها و سبک‌های مختلف را پوشش می‌دهیم.

تیشرت دورس مردانه آستین بلند
                                           تیشرت دورس مردانه طرح دار

انواع مدل‌‌های تیشرت دورس مردانه

تیشرت‌های دورس مردانه، انتخاب عالی برای ظاهری شیک و غیررسمی است. این تیپ مدل‌ها در انواع مختلفی تولید می‌شوند، از جمله ساده، چاپی و گلدوزی شده با طرح‌های متنوع. درباره مدل‌های ساده، تیشرت‌های تک رنگ و بدون طرح، لطیف و کلاسیک هستند. آنها به آسانی قابل ترکیب با انواع مدل‌های لباس ‌بوده و استایل مناسبی برای روزهای عادی یا محیط‌های کاری غیررسمی ‌می‌باشند. اگر علاقه‌مند به تیشرت‌های چاپی هستید، هنر و ابداع طرح‌های منحصربه‌فرد به تیپ و مدرنیته لباس‌تان اضافه خواهد کرد. این طرح‌ها می‌توانند از الگوها، نقاشی‌ها، کلمات و حتی تصاویر طبیعت الهام گرفته شده باشند.

به علاوه، تیشرت‌های گلدوزی شده با جزئیات مفصل، بر جذابیت لباس شما می‌افزاید. طرح‌هایی مانند لوگوی برندهای معروف یا طراحی‌های هنری می‌توانند به تیشرت‌ها جذابیتی خاصی ببخشند. همچنین، از سبک‌های لش و لانک می‌توانید بهره‌برده و از تیشرت‌ها برای ظاهری متفاوت و خاص استفاده کرد. این سبک‌ها انرژی جوانی و راحتی را به لباس شما منتقل می‌کنند.

در مورد رنگ‌ها، طوسی، سبز، آبی، مشکی، سفید، قرمز و نارنجی را در نظر بگیرید. این رنگ‌های زنده و متنوع، تیشرت‌های شما را به عنوان یک تیپ رنگارنگ و شاداب به نمایش خواهند گذاشت. مجموعه تولید و پخش پوشاک راژ تولید کننده انواع تیشرت‌های دورس یقه‌گرد، یقه‌هفت، یقه کوبایی و غیره در سبک، سایز و رنگ‌های متنوع می‌باشد.

تیشرت‌های دورس مردانه
                                                تیشرت دورس مردانه چاپی

مشخصات و نوع پارچه تولید شده تیشرت‌‌های دورس

تیشرت‌های دورس مردانه با انواع مختلفی از پارچه‌ها تولید می‌شوند. در ادامه، به توضیحاتی درباره پارچه‌های دونخ و سه نخ  سوپر پنبه، دورس دونخ و سه نخ پنبه ملانژ، دورس سه نخ اسپان و سایر انواع دورس‌ها می‌پردازیم:

تیشرت دونخ و سه نخ سوپر پنبه: این نوع پارچه از الیاف نخی تشکیل شده است. پارچه دونخ دارای دو رشته نخ دربافت خود است و پارچه سه نخ سه رشته نخ دربافت دارد. این پارچه‌ها نرم و خنک بوده و دارای بافت صاف و لطیف می‌باشند پارچه سوپر پنبه در مجموعه‌ای از تیشرت‌های دورس مورد استفاده قرار می‌گیرد به دلیل ویژگی های آنتی باکتریال و هواگردانی، بسیار مناسب برای تولید تیشرت های روزمره هستند.

تیشرت ملانژ: این نوع پارچه از الیاف پنبه با الیاف دیگری ( پلی استر ) ترکیب شده است. پارچه ملانژ به تیشرت های مردانه استایلی شیک به همراه حس نرمی و لطیفی می‌بخشد. همچنین، این پارچه با رنگ‌های متنوع و الیاف مخلوط از پنبه و پلی استر، قابلیت کشسانی خوبی داشته و در عین حال مقاومتی بالا نیز دارد

تیشرت دورس سه نخ اسپان: این پارچه با ترکیبی از نخ‌های پنبه، پلی استر و الاستان به صورت دوخت‌شده، کشسانی و انعطاف‌پذیری بیشتری نسبت به سایر جنس‌ها ارائه می‌دهد که درصد پلی‌استر آن نصبت به دیگر پارچه‌های دورس بیشتر است.

در بازار دورس‌های متنوعی وجود دارد که در تولید تیشرت و هودی بکار برده می‌شوند از جمله دورس مخمل، دورس ماچینیست و دورس سلانیک می‌توان نام برد.

تیشرت دورس مردانه
                                              تیشرت دورس مردانه ملانژ

نکات مهم و نحوه سفارش خرید تیشرت دورس مردانه

خوشبختانه، ‌تیشرت‌های دورس مردانه با انواع طرح‌های گرافیکی و رنگ‌های متنوع در مجموعه ما تولید و عرضه می‌گردد. این تیشرت‌ها به طور کلی بر اساس سایز و الگوهای استاندارد بازار طراحی شده‌اند. برای سفارش، بهتر است قبل از خرید، اندازه‌ها را بررسی کنید و با جدول سایزبندی که مد نظر خودتان است، تطابق دهید.

نکته مهمی که باید بدانید، موجودی تعداد تیشرت‌ها در هر جین هست چون تعداد بسته‌ها بستگی به مدل، رنگ و سایز آن‌ها دارد..

از نظر جنس، تیشرت‌های دورس مردانه از پارچه نرم و کیفیت بالایی ساخته شده‌اند. وزن و گرمای آنها بسته به نوع پارچه و نوع کیفیت آن متفاوت ‌می‌باشد. در مورد اندازه عرض سر شانه‌ها و قد تیشرت، این مشخصات نیز باید مورد توجه شما باشد. با دقت در این موارد، می‌توانید انتخاب صحیحی داشته باشید. اکنون، شما می‌توانید با اطمینان سفارش خود را ثبت کرده و از تیشرت‌های دورس مردانه با کیفیت بالا و طراحی جذاب ما لذت ببرید.

تیشرت دورس مردانه
                                                  تیشرت دورس مردانه سوپر پنبه

قیمت انواع تیشرت دورس مردانه

تیشرت‌های دورس مردانه یکی از محبوب‌ترین پوشاک در میان افراد است و قیمت آن‌ها به موارد مختلفی بستگی دارد. عواملی که بر قیمت تیشرت تأثیر می‌گذارند شامل نوع پارچه استفاده شده، نوع چاپ یا گلدوزی، سبک طراحی و ظرافت دوخت تیشرت می‌باشد. معمولاً بلوز مردانه و  تیشرت‌هایی که از پارچه‌های با کیفیت و پرطرفدار مانند پنبه یا نخ تولید می‌شوند قیمت بالاتری دارند. این پارچه‌ها از جنس الیاف طبیعی و راحتی بوده و احساس راحتی را هنگام پوشیدن به فرد منتقل می‌کند.

روش‌های چاپ و گلدوزی نیز بر قیمت تیشرت تأثیرگذارند. تیشرت‌هایی که با استفاده از چاپ دیجیتال، سابلیمیشن یا سیلک‌استینگر تولید شده‌اند، قیمت بالاتری نسبت به تیشرت‌های ساده دارند. همچنین، گلدوزی‌های هنری باکیفیت نیز به قیمت تیشرت افزوده می‌شود.

بنابراین، احتمالاً با دیدن تنوع در قیمت‌ها در بازار، متوجه خواهید شد که انواع تیشرت دورس مردانه قیمت‌های مختلفی دارند. مجموعه ما براساس جنس و کیفیت پارچه‌ها بهترین تیشرت و کمترین قیمت ممکن را در بازار ارائه می‌دهیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *