فروشگاه های پخش سویشرت و فروش هودی دخترانه اصل

پخش سویشرت هودی

فهرست مطالب

پخش سویشرت و هودی

تولید و فروش هودی و سویشرت پسرانه و دخترانه در طرح و مدل‌ های مختلف کلاه‌ دار، بدون کلاه، جلو بسته، جلو باز ساده و طرح‌ دار در رنگ‌بندی‌ های متنوع به صورت عمده با بهترین نوع پارچه و ظرافت بالا و دوخت تضمینی پنبه‌ دورو و تو کرک با ارزان‌ترین قیمت در بازار و همچنین آماده پذیرش سفارشات تولید انواع سویشرت، هودی و تیشرت با طرح و مدل دلخواه مشتری می‌باشیم. تیشرت راژ تولید کننده انواع سویشرت، هودی و تیشرت زنانه با ارزان‌ترین قیمت و کیفیت بالا فروش هودی به صورت عمده می‌باشیم. این مجموعه تولید کننده و پخش انواع تیشرت زنانه خانگی به صورت عمده می باشد.

سویشرت و هودی‌ها

 

لیست قیمت انواع سویشرت و هودی پسرانه در بازار 1400

انواع هودی و سویشرت

هنگام سرد شدن فصل سال یکی از بهترین و راحت‌ ترین تن‌ پوش‌ ها در این فصل سویشرت و هودی‌ها هستند که در مدل‌های ساده، طرح‌ دار، جلو باز، زیپ‌ دار و کلاه‌ دار تولید‌ و به بازار عرضه می‌گردد شرایط سنی ندارد ولی بیشتر در بین جوانان پرطرف‌ دارتر است. سویشرت و هودی‌ ها را می‌توان همه‌ جا در خانه، مدرسه، دوره‌همی‌ های دوستانه، سالن ورزشی و… پوشید و از گرمایی آن بهره برد. قیمت انواع سویشرت و هودی‌ ها بستگی به جنس، دوخت و کیفیت آن دارد و معمولا جنس آن‌ها دورس دو نخ و دورس سه نخ می‌باشد و مدل‌ های ضخیم و نازک دارد هر چی جنس پارچه بکار رفته و دوخت آن‌ ها با کیفیت و بهتر باشد قیمت آن گران‌ تر است. چون قیمت‌ها همیشه در حال به‌روز شدن است برای اطلاع از قیمت‌ها می‌توانید با مدیر فروش ما در ارتباط باشید. مجموعه تولید و پخش پوشاک راژ تولید کننده و فروش هودی دخترانه و پسرانه با ارزان ترین قیمت ممکن در بازار می باشد.

قیمت انواع سویشرت و هودی‌ها

مرکز خرید و فروش عمده لباس گرم در مشهد

و فروش عمده لباس گرم

اگر از فروشندگان شهر مشهد هستید و به دنبال خرید بدون واسطه می‌باشید بهترین پیشنهاد برای شما و یک خرید ارزان و پر سود تولیدی‌ها می‌باشند.

هرچند که بیشتر تولیدی‌های پوشاک گرم و ارزان در تهران می‌باشد و شما باید برای خرید خود مسافتی طولانی را طی کرد البته با چنین شرایطی خرید عمده در سایر شهرها و تهران برای شما به صرفه نخواهد بود، چون هزینه مسافرت، هزینه حمل بار، انرژی و زمان بسیار زیاد می‌باشد اما بهترین و به‌ صرفه‌ترین راه خرید اینترنتی است که شما راحت می‌توان به تمام مدل و جنس‌ها و حتی مقایسه آن‌ها از نظر قیمت می‌باشد که در هر کجای سرزمین‌مان ایران باشید می‌توانید راحت مدل‌ های لباس گرم زنانه و مردانه را انتخاب کرده و فقط هزینه باربری را بپردارید.

تیشرت راژ تولیدکننده انواع لباس گرم مردانه، زنانه و بچه‌گانه با ارزان‌ترین قیمت ممکن و با بهترین نوع پارچه و ظرافت بالای دوخت آماده پذیرش سفارشات شما عزیزان می‌باشیم.

پارچه‌ی دورس دو نخ و دورس سه نخ

فروش اینترنتی انواع هودی طرح دار

انواع هودی طرح دار

همان‌طور که در بالا اشاره شد بهترین راه برای انتخاب یک خرید به صورت عمده و ارزان بدون واسطه از تولیدی خرید اینترنتی است.

ما به عنوان تولیدکننده، پخش و فروش هودی های زنانه و مردانه با مدل‌های جدید و به روز در طرح‌های مختلف ساده، طرح‌دار، کلاه‌ دار و بدون کلاه در رنگ‌بندی‌ های متنوع و اسپرت توانسته‌ایم هم در بازار داخلی و هم بازارهای خارجی رضایتمندی متشریان خود را بدست آوریم. پوشاک راژ  تولید کننده و فروش هودی به صورت عمده می باشد.

 

فروش اینترنتی انواع هودی

صادرات پوشاک ایران به کشورهای همسایه

صادرات پوشاک ایران

تولیدات پوشاک ایرانی با کیفیت در ایران کم نیست و پوشاک‌های ایرانی چیزی کمتر از پوشاک‌های تولید شده در چین ندارد و می‌توان با جرات گفت درتمام بازارهای جهانی قابل رقابت است.

بسیاری از جنس‌های خارجی که در ایران با نام تولیدات و برند‌های خارجی به فروش می‌رسد تولیدات داخل ایران است.

با توجه به بررسی‌های صورت گرفته ایران توانسته است که به کشورهای همجوار صادرات داشته باشد و می‌تواند سهم صادرات خود را از پوشاک افزایش داد.

بازار هدف پوشاک ایرانی در بازارهای ذیل می‌باشد:

-‌ عراق

-کویت

-افغانستان

-عمان

-بحرین

-سوریه

کشورهای آسیای میانه (ترکمنستان- آذربایجان و …)

تولیدات پوشاک ایرانی با کیفیت در ایران

معروف‌ترین کارخانه تولید لباس گرم در تهران

عمده فروش بدون واسطه

امروزه بازار در سراسر جهان شاهد یک رقابت جدی است و روزانه محصولات جدیدی تولید و وارد بازار شده و سپس بعد از مدتی از رده خارج می‌شوند که صنعت  مد و فشن از این موضوع مستثنی نیست و به صراحت می‌توان ادعا کرد سریع‌تر از آنچه تصور می‌کنیم این تغییرات و دگرگونی در حوزه‌ی پوشاک روی می‌دهد.

خوشبختانه تولید کنندهای ایرانی به اهمیت این موضوع پی برده‌اند و در این حوزه پیشرفت‌های چشمگیری دیده می‌شود. در این راستا به چند تولیدی بزرگ اشاره می‌کنیم …

لباس گرم

شرکت رنگین نخ صبا با ثبت برند ایرانی فعالیت رسمی خود را در سال 1388 در حوزه‌ی طراح و تولید پوشاک ایرانی آغاز کرده است.

یکی دیگر از تولیدی‌های پوشاک می‌توان به برند سارک اشاره کرد که حدود 20 سال فعالیت در بازار و تولید تن پوش‌های ساده، راحتی و بیرون برای خانم‌ها عرضه کرده را اشاره کرد.

در سال 1386 تولیدی تن‌ریس که با برندبادی اسپینر در زمینه طراحی و تولید پوشاک آقایان شروع به کار کرده و توانسته است محصولات خود را به بازار عرضه کند. با گذشت 14 سال اکسسوری و لباس زنانه را به کارهای خود اضافه کند.

از برند‌های معتبر و با سابقه که در سال 1371 فعالیت خود را آغاز کرده است برند تولیکا ‌می‌باشد. در حوزه‌ی زنانه کارهای منحصر به فردی را تولید و عرضه کرده است.

برند پاتن جامه آغاز کار 1373 که در حوزه‌ی کفش، لباس‌های رسمی و غیره رسمی فعالیت دارد.

برند تن‌درست در دهه‌ی 70 شروع به کار کرده و در زمینه‌ی پوشاک مردانه، بچگانه و زنانه فعالیت دارد.

برند هاکوپیان بیش از 50 سال سابقه کاری درخشانی دارد و یکی از تولید کنندگان بزرگ پوشاک مردانه در ایران است.

 

تولید لباس گرم

عرضه مستقیم انواع هودی و سویشرت بسته‌بندی شده به سایر استان‌ها

و سویشرت بسته‌بندی

همه‌ی پوشاک تولید شده این مجموعه را که در کانال تلگرام (آدرس لینک کانال در پایین صحفه سایت) موجود می‌باشد می‌توانید عضو شوید و در صورت انتخاب هر یک از مدل‌ها آن را برای ادمین کانال ارسال کنید.

تمام محصولات این مجموعه با بهترین کیفیت جنس و دوخت با کمترین قیمت ممکن در بازاربه صورت تضمینی و بسته‌بندی شده می‌باشد و در صورت ثبت سفارش در همان روز ارسال می‌گردد.

[highlight-red bcolor=”green” align=”right” ]مجموعه تولید و پخش پوشاک راژ در سال 1398 بطور رسمی در حوزه‌ی پوشاک آغاز به کار کرده و توانسته است رضایت مشتریان خود را در بازار داخلی و خارجی بدست آورد. این مجموعه با جدیدترین و به روزترین امکانات روز دنیا آماده‌ی پذیرش سفارشات و تولید تیشرت، هودی و سویشرت به تعداد بالا با توجه به سفارش مدل و طرح مشتری می‌باشد و همچنین کارهای شرکتی از صفر تا صد را قبول می‌کند.[/highlight-red]

مجموعه تولید و پخش پوشاک راژ

بهترین مارک هودی دخترانه مجلسی

هودی دخترانه

هودی‌ها بهترین نوع پوشاک در روزهای سرد سال می‌باشد. هودی‌های دختران گزینه‌ی مناسبی برای فعالیت روزانه، مجلسی و دورهمی‌های دوستانه و حتی ورزش می‌باشد. هودی‌های این مجموعه از پارچه‌ی دورس دونخ و سه‌نخ پنبه داخل کرکی تولید شده است دارای کلاه بنددار و دو جیب می‌باشد. در سر آستین آن از کش بافت استفاده شده است تا از سرما به داخل آستین جلوگیری کند و فرم بهتری هنگام پوشیدن داشته باشد.

بهترین مارک هودی در بازار می‌توان به مارک پوما، آدیداس، نایک، پولو و… اشاره کرد.

هودی دخترانه

فروشنده هودی کودکانه با طرح‌های جذاب به قیمت درب کارخانه

هودی کودکانه

هودی‌ها انتخاب ایده‌ال برای داشتن یک استایل شیک و جذاب است که در حین حال نسبت به پوشاک‌های دیگر تنخوری راحت و سبک دارد هر چند هودی‌های کودکانه الگو، دوخت ساده و مشابهی دارند. این نوع پوشاک همیشه یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین‌های زمستان و پاییز بوده است هر ساله با چاپ و طرح و مدل جدیدی به بازار عرضه می‌گردد.

شما می‌توانید هودی‌های کودکانه را به صورت عمده و بدون واسطه خریداری کنید با بهترین نوع جنس و کمترین قیمت ممکن نسبت به تولیدی‌های دیگر در سراسر ایران. مجموعه تولید و پخش پوشاک راژ.

هودی کودکانه با طرح‌

بزرگترین عمده فروشی پوشاک گرم زنانه در یزد

پوشاک گرم زنانه

با توجه به شرایط کنونی و حمایت از تولید ملی و کیفیت بالای اجناس ایرانی نسبت به تولیدات خارجی و قیمت پایین آن می‌توان به صورت حضوری به مراکز فروش این نوع کالا رفت و لباس گرم خود را به صورت عمده تهیه کرد اما بهترین نوع خرید عمده خرید اینترنتی است. روز به روز دنیا به سمت اینترنت می‌رود و سفارشات خود را به صورت اینترنتی ثبت می‌کنند که مزایایی زیادی دارد یکی از مزایای خرید اینترنتی تنوع بسیار آن در مدل و مقایسه‌ی کیفیت و قیمت آن است بدون هدر رفتن وقت و هزینه‌های اضافی می‌باشد. شما در هر کجای ایران یا حتی خارج از کشور باشید بدون محدودیت جغرافیایی خرید خود را در کمترین زمان انجام دهید.

مجموعه تولید و پخش پوشاک راژ توانسته است در این راستا رضایت مشتریان خود را بدست بیاورد و مدل‌های تولید شده‌ی خود را به سراسر ایران و حتی خارج کشور به صورت عمده با کمترین قیمت ممکن در بازار و کمترین زمان ارسال کند.

تولید و پخش پوشاک

بازار فروش هودی اندامی پسرانه  و دخترانه در جنوب کشور

بازار فروش هودی

یکی از پرکاربردترین و بهترین تن‌پوش‌ها برای فصل‌های پاییز و بهار مخصوصا برای جنوب کشور هودی‌ها هستند و مناسب این نوع آب و هوا می‌باشند. با شروع فصل زمستان و پاییز و نزدیک شدن روزهای سرد کافیست کوله‌بار و چمدان را بست و به مقصد شهرهای جنوب کشورمان ایران رفت که بیشتر هدف مسافران تجارت و خرید پوشاک و لباس به صورت عمده است.

می‌توان به بازار اِوزی‌ها و لاری‌ها با خدمت 300 سال رفت و یا می‌توان به مراکز جدید بازارهای بندرعباس مانند سیتی‌سنتر بندرعباس، مرکز خرید ستاره شهر، مرکز خرید ستاره جنوب، مرکز خرید نخیل، نیلی و… رفت در آنجا فروشنده پوشاک خارجی هستند با خرید عمده از آن‌ها نیاز خود را تامین کرد.

تجارت و خرید پوشاک

نکاتی باید قبل از خرید یک لباس گرم به آن توجه کرد چیست؟

ست پوشاک

به موارد استفاده نشده در الیاف پارچه توجه کنید. امروز با پیشرفت تکنولوژی و قدرت کم خرید مردم متاسفانه در تولید پوشاک از الیاف مصنوعی استفاده می‌شود آن هم با درصد بالا. پارچه‌های همچون کنف، کشمیر، پشم، موهر یا موهیر، فوتر یا کتان که منشا گیاهی یا حیوانی دارند پارچه‌های مناسبی برای بدن هستن و حساسیت ایجاد نمی‌کند و بو نمی‌دهد. اما پارچه‌های مصنوعی این خاصیت را ندارند مانند انواع نایلونی یا خز مصنوعی که بخاطر خاصیت ضد آبی که دارند برای تولید انواع کاپشن و بارانی استفاده می‌شود.

به اندازه‌ی سرشانه‌ها دقت کنید و به سایز و رنگ لباس توجه داشته باشید تا بتوانید با هر کفش و شلواری ست کنید و خوش‌تیپ به نظر برسید.

عزیزانی در انتخاب لباس و ست پوشاک خود شیک پوش‌ترند که قبل از خرید از رنگ پوست و مو، شکل و فرم بدن خود آگاهی داشته باشند. کاملا باید بدانند کدام بافت و رنگ با استایل بدن و صورت خود هماهنگی بیشتری دارند.

سخن پایانی

از آنجایی که لباس و پوشاک زمستانی بسیار گران قیمت هستند باید برای دوام و حفظ الیاف پارچه و تثبیت آن هنگام اتوکشی و شستشو به دمای آب، مواد شوینده و میزان درجه‌ی حرارت اتو بر روی لباس درج شده است توجه کنید. مجموعه تولید و پخش پوشاک راژ

پوشاک زمستانی

نمایندگی ژاکت و هودی کلاه‌دار ایرانی در شیراز

نمایندگی ژاکت

کارخانه و تولیدات زیادی در سراسر کشور مشغول فعالیت در حوزه‌ی پوشاک می‌باشند می‌توان ژاکت و هودی کلاه‌دار را به صورت حضوری به مکان و پاساژهای فروش این نوع البسه‌ رفت و خرید عمده خود را انجام داد و می‌توان به صورت آنلاین یا غیره حضوری که بهتر از خرید حضوری می‌باشد انجام داد.

خرید آنلاین یا غیره حضوری مزایایی زیادی دارد یکی از آن‌ها تنوع مدل و جنس همچنین مقایسه قیمت و کیفت آن‌ها می‌باشد صرفه جویی از وقت و هزینه، یکی دیگر از مزیایی آن می‌باشد.

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #00C9FF 0%, #92FE9D 100%);” color=”white;” align=”right;” ]این مجموعه (تولید و پخش پوشاک راژ) با بهترین نوع پارچه و کیفیت دوخت بالا با کمترین قیمت ممکن در بازار اجناس خود را به صورت حضوری و غیره حضوری عرضه می‌کند. می‌توانید با عضویت در کانال تلگرامی ما که آیدی آن در سایت درج شده مدلای موجود مارو ببینید اگر موفق نشدید آیدی کانال‌ تلگرام را پیدا کنید با مشاوره مجموعه در ارتباط باشید.[/highlight-dash]

هودی کلاه‌دار

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *